DUKTIIICHHHH

Nu ikväll känner jag mig verkligen lycklig. Har varit på sånt äckligt humör de senaste dagarna så det känns bra nu. Varit elak och almänt jobbig haha. Har suttit och verkligen pluggat nu några timmar. Färdigpluggat till kursprovet, gjort branschorganisationer frågorna, MVG uppgiften i servering, skrivit det extra på mitt hotell och min hemkomun och även alla reflektioner på jävla skit esteten! Åh vad skönt, då slipper jag göra de under praktiken.

Imorgon ska jag dammsuga och packa, ska nog skura golven också, så är det skönt att komma tillbaka till en ren lägenhet här i hålan ;). Ska åka hem och ha praktik i Linköping på Scandic Hotel City :D är ganska så nervös men det kommer nog gå bra :) Kom och ät vetja!


Hotellet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0