TRUE BLOOD.

Åh, var ett tag sen jag skrev ser jag! :) Det har iaf inte hänt så mycket, igår så var vi på något ställe med hela skolan, en sådandär NK dag (naturkunskap). Det var svinkallt och blåsigt. Men det var ganska trevligt ändå. Fiskepojkarna hoppade i isvak och vissa andra gjorde isskulpturer haha. Sen vid 12 så åkte vi hem igen. Efter det hade vi som en mysdag med massa folk. Var hemma hos marcus och kollade på Titanic först men jag somnade nästan så jag gick hem till Antonia och la mig och försökte sova, men det kunde jag inte. Så Sanna kom dit och jag slingade hennes hår och så snackade vi massa skit! På kvällen klippte hon Marcus med medans jag och Antonia kollade på någon film, höll på att somna då med haha. Sanna och jag drog sig hem till mig och sen däckade vi till Step up 3!

Idag har jag städat HELA lägenheten, är aldelesstrax färdig.. Jennifer kommer förhoppningsvis hit imorgon så måste ju vara fint och rent då :-D Ska läga till mig något att äta och sen ska jag kolla om jag kan hitta några nya avsnitt av True Blood, saknar verkligen att kolla på den serien, den är ju så himla bra!!


klassen ♥


bruuuudaaar ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0