swebus

Anledningen till att jag inte har skrivit på några dagar är att jag har varit sjuk, har inte direkt orkat att ta upp datorn då. Men nu är jag frisk och är påväg till Örebro för ett bussbyte till kära hällefors igen, haha. usch, längtar verkligen inte men saknar mina snuttisar <3. Jag har egentligen ingenting vettigt att skriva så det kommer nog vara ett tråkigt inlägg. Men när jag har varit hemma så har jag legat på soffan och sovit hela tiden ;p.
Men nu ska ja försöka sova på bussen för jag har så jävla tråkigt och internettet cpar hela tiden, så kommer antagligen inte ens få upp det här inlägget.

juste!!! Jennifer är bäst........


Kommentarer
Postat av: Jennifer sundell

jag vet (A)

2011-04-04 @ 19:00:14
URL: http://jjsundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0